Pokud vám Vaše nové Vasky nesedí nebo zkrátka nevypadají podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit buď osobně na našich kamenných prodejnách v Praze, Brně, Ostravě a Zlíně, nebo nám ji můžete zaslat na adresu Vasky trade s.r.o., Šedesátá 7046, Zlín 760 01.
V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu Vasky trade s.r.o., Šedesátá 7046, Zlín 760 01.
Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte Vasky upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru nebo u bot s iniciálami.
Pokud mají Vaše Vasky nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, můžete nám ho donést společně s vyplněným reklamačním protokolem na jednu z našich kamenných prodejen v Praze, Brně, Ostravě a Zlíně, nebo jej zašlete poštou na adresu Vasky trade s.r.o., Šedesátá 7046, Zlín 760 01.
Boty po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a Vasky odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.
Zadejte prosím vaši e-mailovou adresu. Pošleme vám e-mail, pro obnovení hesla.